Bespaar tijd

Minder druk bij het personeel door meer geautomatiseerde processen. Maar waar bespaar je nu de tijd op? Dat zie je hieronder.

Informatie centraal eenmalig inrichten

Alle informatie en regellijsten kun je eenmalig inrichten. Vervolgens hoef je dit alleen maar up to date te houden.

Deze informatie is voor iedereen binnen het portaal beschikbaar en daarmee ook up-to-date.

Minder begeleiding nodig = minder telefoontjes

Met de digitale regellijst weet de wachtende precies wat er geregeld moet worden en voor wanneer. 
Dit scheelt veel tijd in de begeleiding van de toekomstige client.

Verwijzen naar het portaal

Zorgteams krijgen vaak vragen omtrent kosten, verzekering en bijvoorbeeld vragen omtrent waken. Dit is kennis die niet altijd paraat is binnen het zorgteam. Het portaal blijft ook na verhuizing een plek waar deze informatie te vinden is en waar aan verwezen kan worden.

Verzacht het wachten

Maak het wachten van de client leuker! De wachttijd kan niet korter, maar een client warm en vertrouwd laten raken kan wel!

Meer weten

Rondkijken in onze demo-omgeving?

Ik wil een demo

Charif Eddini

Ik sta u graag te woord.

06 48 48 88 34
Bellen
E-mail